Skip links

STRATEJİ PLANLAŞDIRMA

Bu mərhələ layihənin bazardakı mövqesinin təqdimatı, eləcə də real gəlir və mənfəət proqnozları üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edəcək. Bura aşağıdakılar daxildir:

  • Hədəf bazarının demoqrafik göstəriciləri və yerli rəqabət əsasında ümumi bazar mövqeyinin yaradılması.
  • Hədəf auditoriyanın tələblərinə uyğun olaraq pərakəndə satış çeşidinin optimallaşdırılması.
  • Tələbatın təmin edilməsi və əsas icarəçilərlə şərtlərin müəyyən edilməsi.
  • Maraq və müxtəlifliyi artırmaq məqsədi ilə bölgəyə daxil olmaq üçün yeni brendlərin araşdırılması.
  • Müəyyən sektorlara ayrılmış ərazilərə uyğun olaraq icarə sahəsi üçün lizinq planının işlənib hazırlanması.
  • Hər bir ticarət sahəsi üzrə potensial icarəçilər üçün razılaşdırılmış icarə qiymətlərinin müəyyən edilməsi.
  • Real gəlir proqnozunun hazırlanması.
  • İdarəetmə büdcəsinin hazırlanması.
  • Ümumi mənfəət və zərər proqnozu.